Systeembeheer volgens Compatible

De breed gespecialiseerde systeembeheerders van Compatible zijn verantwoordelijk voor het dagelijks in topconditie houden
van je netwerk en al jouw computersystemen.

Wij zijn jouw IT afdeling!

Compatible overziet je gehele systeem en monitort dit 24×7. Daarnaast leggen we alle onderdelen van jouw systeem nauwkeurig vast, waardoor we snel kunnen handelen en proactief optreden. Wij laten niets aan het toeval over.

Wat kun je verwachten van ons

24/7 Monitoring

Wij monitoren alle aangesloten systemen op basis van netwerkverbinding, updates en beveiliging.

Proactief

We wachten niets af, handelen direct op (mogelijke) uitdagingen. Zo lossen wij het op, al voordat je er last van krijgt!

Beveiliging

Jouw Firewalls & Webprotection worden door ons 24×7 gecontroleerd, we zorgen dat deze up-to-date zijn en gaan aanvallen tegen.

Back-up controle

Wij controleren en monitoren dagelijks alle back-ups van jouw systemen. Lees hier meer.

Servicedesk

De 24×7 monitoring meldingen worden door ons nauwgezet opgevolgd en we beantwoorden alle gebruikersvragen.

Gebruikers & rechten

We maken gebruikers aan in de systemen en stellen de rechten in van deze gebruikers, allemaal beveiligd.

Installeren & herstellen

We installeren de nodige hardware, software en besturingssystemen om uitdagingen het hoofd te bieden.

Documentatie

Met de AVG als basis zullen we alle systemen in kaart brengen en vastleggen, zodat je meer inzicht hebt in jouw ICT.

Systeembeheer
is een team effort

Bij calamiteiten voegen we alle specialismen en jarenlange ervaring samen en treden we als team op om de impact zo klein mogelijk te houden.
Wij kunnen volledig autonoom optreden, maar door ook een goede wisselwerking tussen jouw organisatie en ons team te bewerkstelligen, kunnen we jouw systeem naar een nog hoger niveau tillen.

Een kruisbestuiving van vaardigheden en kennis binnen ons team, is aan de orde van de dag. We dagen elkaar uit om open te staan voor nieuwe technologie en ideeën. Creatieve oplossingen door out-of-the-box te denken is ons niet vreemd. Dit heeft er zeker voor gezorgd dat we voor elk vraagstuk altijd een oplossing hebben gevonden.

We staan altijd voor je klaar,
365 dagen per jaar, 24 uur per dag.

Servicedesk met échte systeembeheerders

Wanneer jij Compatible belt met een supportvraag, dan krijg je een echte systeembeheerder aan de lijn. Zo houden we de lijntjes kort. Er is een nauwe samenwerking tussen 1e, 2e en zelfs 3e lijns support. Én omdat we je systeem standaard monitoren, hebben we snel alle informatie beschikbaar om tot een oplossing te komen.

Het team van de Compatible Servicedesk staat iedere dag voor je klaar.

Onze service

We hebben onze Servicedesk zo ingericht dat je snel antwoord krijgt op je vraag.
Wij hebben hiervoor eigen tools ontwikkeld, om zo onze service te kunnen uitvoeren.
Er blijft nooit een vraag onbeantwoord, en dat werkt als volgt:

Aanmelden Merk je dat iets even tegenwerkt? Noteer alles wat je merkt nauwkeurig, daarna meld je jouw verzoek voor support via ons e-mailadres of telefoonnummer.
Bevestigen Je krijgt een bevestiging per mail zodat je zeker weet dat je vraag is vastgelegd. Vragen van medewerkers worden, indien je dat wenst, ook aan jou bevestigd.
Classificatie Je vraag wordt zo snel mogelijk geclassificeerd; je ontvangt een bericht met daarin de uiterlijke reactietijd.
In behandeling Zodra je vraag of opmerking in behandeling wordt genomen ontvang je daar een bericht van.
Sluiting Bij het sluiten van de supportvraag ontvang je een laatste bericht, met daarin een duidelijke toelichting over wat we hebben gedaan om je te helpen.

Kunnen wij je helpen?

Neem contact op voor al je vragen over Systeembeheer.