Storingen & Meldingen

Storingen & Meldingen

[OPGELOST] KPN xDSL en FTTH aggregatie router

Friday 15 June 2018 15:06

— update 16:50 —

Onze engineers zien op enkele verbindingen na een volledige herstel van de dienst.

Mocht de verbinding niet automatisch herstellen adviseren wij u de apparatuur op klantlocatie te herstarten of contact met ons op te nemen.

— update 16:15 —

Onze engineers zien een geleidelijk herstel. Ze zijn inmiddels op locatie en vervolgen daar het onderzoek.

— oorspronkelijk bericht 15 juni 2018 15:30 —

Onze engineers melden een storing in een van onze aggregatie routers. Als gevolg van de storing zijn KPN xDSL en FTTH verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.

Wij houden u op de hoogte.

[OPGELOST] KPN mobiel buitenland

Wednesday 13 June 2018 06:06

—update 08:50 uur—

KPN meldt dat de dienstverlening volledig is hersteld.

—update 00:20 uur—

KPN werkt de aankomende uren door aan volledig herstel.

Wij houden u op de hoogte.

—update 21:30 uur—

KPN meldt dat de stroomstoring van vanmiddag in KPN datacenter DC2 de grondoorzaak is van de storing. Meerdere links vanuit KPN datacenter verantwoordelijk voor de afhandeling van mobiel internationaal verkeer waren hierdoor verbroken. De komende uren zal het verkeer gefaseerd terugkomen.

Wij houden u op de hoogte.

— update 18:30 uur —

KPN meldt dat er nog geen oplostermijn bekend is. Er wordt continu doorgewerkt aan een oplossing.

Wij houden u op de hoogte.

—oorspronkelijke bericht 12-06-2018 13:45 uur —

KPN meldt dat mobiele gebruikers de volgende problemen kunnen ervaren in het buitenland:

  • Geen verbinding kunnen maken met buitenlandse providers;
  • Geen data verkeer mogelijk;
  • Geen internationaal m2m verkeer mogelijk;
  • Geen mogelijkheid om een sms versturen of te ontvangen;
  • Geen mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden.

Engineers hebben de storing in onderzoek. Wij houden u op de hoogte.

[OPGELOST] KPN verbindingen (xDSL en Glasvezel)

Tuesday 12 June 2018 16:06

— afmelding 16:50 uur —

KPN geeft aan dat de storing is opgelost. Mocht er na aanleiding van de storing nog problemen zijn met een verbinding en/of een herstart van de router heeft niet geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze supportdesk.

De RFO volgt in de komende week.

— update 16:00 uur —

Onze engineers zien op enkele verbindingen na, volledige herstel van de verbindingen. Volgende update is uiterlijk om 17:00 uur.

— update 15:00 uur —

Onze engineers melden dat het grootste gedeelte van de verbindingen hersteld zijn.
Herstel van de overige verbindingen is gaande. Volgende update is uiterlijk om 16:00 uur.

— update 14:00 uur —

Onze engineers zien een voorzichtig herstel van verbindingen. Verschillende lijnkaarten worden gereset om sneller herstel mogelijk te maken. Volgende update is uiterlijk om 15:00 uur.

—oorspronkelijke bericht 12-06-2018 13:40 uur —

Door een stroomstoring in het KPN datacenter DC2 is een groot aantal verbindingen uitgevallen.
Het gaat om alle typen KPN verbindingen, zowel xDSL als Glasvezel.
Onze engineers hebben KPN aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Wij houden u op de hoogte.

24x7 helpdesk

24x7 beschikbaarheid is een onderdeel van onze
All-In: Business Continuity Services.

U kunt zich ook buiten kantooruren verzekeren van telefonische assistentie in de avonduren en in het weekend.

Bereikbaarheid Helpdesk

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00 op telefoonnummer 035 628 1414 of per e-mail.