Storingen & Meldingen

Storingen & Meldingen

[OPGELOST] KPN xDSL- en Glasvezelverbindingen

Saturday 14 October 2017 21:10

— afmelding 23:00 —

De werkzaamheden zijn afgerond en de storing is afgemeld.

— update 21:45 uur —

KPN voert spoedwerkzaamheden uit tussen 22:00 en 22:30 uur om de verstoring te verhelpen.
Deze werkzaamheden hebben impact op een aantal verbindingen.

Naar verwachting herstellen alle verbindingen direct na afloop van de werkzaamheden.

Wij houden u op de hoogte.

— update 20:20 uur —

Er is een monteur onderweg naar de locatie waar de storing is vastgesteld.

Wij houden u op de hoogte.

— update 19:39 uur —

KPN heeft van meerdere providers storingsmeldingen ontvangen. Het onderzoek door het NOC KPN is in volle gang.

— oorspronkelijk bericht —
Onze engineers ontvangen meldingen van verstoring aan KPN xDSL en Glasvezelverbindingen.

Samen met engineers van KPN zijn onze engineers een onderzoek gestart naar de oorzaak.

Wij houden u op de hoogte.

[OPGELOST] Vertraging internetverkeer

Wednesday 11 October 2017 15:10

— afmelding 15:00 uur —

De vertraging is verholpen.

— update 11:00 uur —

Engineers hebben de oorzaak van de vertraging gelokaliseerd.  Het dataverbruik neemt geleidelijk af.

— oorspronkelijke melding 09:15 uur —

Onze engineers hebben een vertraging van internetverkeer vastgesteld. De vertraging wordt veroorzaakt door een groot aanbod van data.

Door de verstoring kunt u mogelijk een korte onderbreking of vertraging van het internetverkeer ervaren.

Wij houden u op de hoogte.

24x7 helpdesk

24x7 beschikbaarheid is een onderdeel van onze
All-In: Business Continuity Services.

U kunt zich ook buiten kantooruren verzekeren van telefonische assistentie in de avonduren en in het weekend.

Bereikbaarheid Helpdesk

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00 op telefoonnummer 035 628 1414 of per e-mail.