Storingen & Meldingen

Storingen & Meldingen

Vertraging berichtenverkeer tussen KPN en RoutIt

Wednesday 17 April 2019 12:04

Op dit moment is er een vertraging in het berichten verkeer tussen KPN en RoutIT, dit betreft actief meldingen, plandatum’s en migratie meldingen.

Dit treft xDSL, FTTH en FTTB verbindingen.

Er wordt voor genoemde issues gezocht naar de oorzaak.

We houden u op de hoogte

[OPGELOST] Leverstraat mobiel

Tuesday 16 April 2019 12:04

Op dit moment ervaart KPN een verstoring in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren
  • Nieuwe abonnementen op te leveren
  • Het uitvoeren van SIM-wissels
  • Het blokkeren van SIM-kaarten
  • Wij adviseren portering niet zelf af te roepen.

Tevens is het wijzigen of inzien van limieten niet mogelijk en worden de verbruiksdetails ten behoeve van blokkeer- en waarschuwingslimieten in zowel de beheerportal als Onebase niet bijgewerkt.

Voor het blokkeren van simkaarten kunt u telefonisch contact opnemen met support afdeling.

KPN voert onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Wij houden u op de hoogte.

[OPGELOST] xDSL, Fiber en FttH regio Rotterdam Botlek

Friday 12 April 2019 18:04

— afmelding 12-04-2019 18:45 uur —

KPN meldt dat de engineers de herstelwerkzaamheden hebben afgerond en dat hiermee de storing is verholpen.

— update 16:00 uur —

KPN geeft aan dat engineers bezig zijn met de herstelwerkzaamheden.

— update 11:00 uur —

KPN meldt dat de engineers ter plaatse gestart zijn met het herstel van de verstoring.

— update 09:30 uur —

KPN meldt dat er sprake is van een breuk in de glaskabel naar het netwerk.
Engineers zijn aangestuurd voor herstel van de storing. Volgende update volgt zo spoedig mogelijk.

— update 09:05 uur —

KPN geeft aan dat engineers bezig zijn met herstel en onderzoek op locatie.

— oorspronkelijke melding 12-04-2019 08:05 uur —

KPN meldt een verstoring aan haar netwerk. Het betreft een ETN storing in de regio Rotterdam Botlek.

Het onderzoek naar de oorzaak is gestart.

Als gevolg van de storing zijn KPN xDSL, Fiber en FttH  verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.

Wij houden u op de hoogte.

24x7 helpdesk

24x7 beschikbaarheid is een onderdeel van onze
All-In: Business Continuity Services.

U kunt zich ook buiten kantooruren verzekeren van telefonische assistentie in de avonduren en in het weekend.

Bereikbaarheid Helpdesk

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00 op telefoonnummer 035 628 1414 of per e-mail.