Cloud Telefonie
Cloud Telefonie, jouw digitale telefooncentrale in de cloud?
Klanttevredenheid begint bij een goed ingerichte digitale telefooncentrale.
Je bereikbaarheid verhogen kan door jouw bedrijf te voorzien van een goed functionerende digitale telefooncentrale
(ook wel Cloud Telefonie) die zelfs als je gesloten bent, jouw klanten goed en zorgvuldig afhandelt.
Je voicemail automatisch laten schakelen? Een vakantie bericht inspreken? Een snel en efficiënt keuze menu?
Wij zorgen voor een goede bereikbaarheid, jij voor een goede afhandeling.
Op zoek naar een handleiding van jouw Yealink toestel, bekijk ze allemaal in onze ICT Database.
Zorg voor een uitstekende bereikbaarheid
Hosted telefonie via de cloud, koppel jouw vaste toestel, mobiele telefoon, tablet en computer.
Met een zakelijk mobiel abonnement ben je flexibel en overal bereikbaar
Met onze Vast Mobiel integratie maak je mobiele abonnementen onderdeel van je bedrijfscentrale.
Wil je weten hoe wij jouw bedrijf dynamischer en relevanter maken
zodat jij verder kan groeien?
Maak direct kennis met Marco de Keizer, Technical Director en eigenaar van Compatible.
Hij verteld je (geheel vrijblijvend) wat Compatible voor jouw bedrijf kan betekenen.
– Of gebruik onze gratis ICT Checklist –
Hoe weet je wanneer je moet overstappen naar een ander ICT-bedrijf?
» Download nu onze gratis checklist (PDF)Veelgestelde vragen
-
Verkoopt Compatible ook de KPN EEN abonnementen?
Nee, en ja. Onze diensten zijn vrijwel gelijk aan die van KPN EEN, maar wij verkopen ze onder het label HIP (Hosted IP).
Binnen de HIP-propositie kunnen wij maatwerk leveren welke niet mogelijk is binnen KPN EEN. -
Hoe stel ik mijn bereikbaarheid in met Compatible VoIP?
Download de Hipper+ App uit de Google play store (android) of de App Store (iOS) en log in met je gegevens.
Let op; dit is niet de Hipper app!Voor een volledige handleiding over de Hipper+ App, klik hier.
-
Wat kan ik met de Hipper+ App?
Je kan met de Hipper+ App je bereikbaarheid, ook buiten kantoor, volledig bedienen.
-
Kan ik bellen met de Hipper+ App?
Nee, je belt niet met de app. Het is geen softphone. Je regelt alleen je bereikbaarheid met de app.
Voor meer informatie over Hipper+ App klik hier.
-
Wat is VAMO?
Met VaMo (Vast Mobiel integratie) maak je je mobiele abonnementen onderdeel van je bedrijfscentrale. Je kan uitbellen met het bedrijfsnummer, maar tegelijkertijd bereikbaar zijn op je mobiel, het bedrijfsnummer en/of je directe toestelnummer.
-
Wie is de provider van de Mobiele abonnementen van Compatible?
Wij maken gebruik van het netwerk van KPN en het mobiele aanbod van KPN.
-
Kunnen collega’s zien of ik met mijn mobiel in gesprek ben?
Ja, als we VAMO activeren dan kunnen je collega’s heel makkelijk zien of je in gesprek bent.
-
Werkt Microsoft Teams ook op je mobiel?
Ja, Microsoft Teams werkt prima op je mobiel. Je download de mobiele app gemakkelijk in de Google Play store en de Apple store.
Voor meer Veelgestelde Vragen over Cloud Telefonie, klik hier.
Onze cloud telefonie diensten uitgelicht
VoIP Telefonie
Met de hele organisatie een dagje er tussenuit is ook gewoon mogelijk. Wij zorgen er voor dat jullie altijd bereikbaar kunnen zijn, maar wist je ook dat we er voor kunnen zorgen dat jullie ook even niet bereikbaar zijn?
Door het instellen van een vakantie-telefoonmenu, kan je gerust met het hele kantoor een paar dagen werken aan teambuilding.
Ontdek wat wij voor jullie kunnen betekenen, lees meer over onze VoIP Telefonie dienst.
Mobiele Telefonie
Altijd en overal bereikbaar, met een zakelijk mobiel abonnement ben je flexibel, ook in het buitenland.
Bekijk onze Mobiele Telefonie dienst en de bijbehorende abonnementen.
VAMO (Vast & Mobiel combi)
Op pad, maar nog wel op hetzelfde nummer bereikbaar. Ideaal voor de werknemers die vaak onderweg zijn, zoals sales- or servicemedewerkers, zijn onze VAMO telefoondiensten. Deze telefoondiensten zijn gehost op het internet, waardoor je overal waar je gaat kunt bellen met hetzelfde nummer.
Hierdoor heeft jouw klant maar één telefoonnummer van jou nodig en kan je toch op beide devices bereikt worden. Ook kunnen je collega’s gewoon zien of je al in gesprek bent of op ‘niet storen’ staat gemeld. Belt een klant dan naar kantoor kunnen jouw collega’s de klant correct afhandelen.
Lees meer over VAMO.