Support

Hoe helpen wij jou?

Na contact met onze Servicedesk, wordt er een ticket voor je aangemaakt. Bekijk ons Werkproces om te zien hoe wij jouw ticket verwerken.

Actuele Storingen

  • Storing monteursafspraak systeem
    on 27 november 2020 at 16:31

    Op dit moment constateren wij een storing op het systeem wat monteursafspraken inregelt voor Fiber en Wok verbindingen. De volgende procedures zijn momenteel beperkt mogelijk: Vertraging in het updaten van lopende tickets; Vertraging in het aanmaken van […]

  • Storing DSLAM regio Krimpen aan den IJssel
    on 27 november 2020 at 10:03

    — Afmelding 27-11-2020 12:20 uur — KPN meldt dat de storing is opgelost door het herstellen van de energievoorziening. — Oorspronkelijke melding 27-11-2020 11:00 uur — KPN meldt een verstoring aan haar netwerk. De verstoring betreft een DSLAM in […]

  • Infra informatie
    on 26 november 2020 at 12:15

    — Afmelding 26-11-2020 15:15 uur — Engineers geven aan dat oorzaak is achterhaald en de storing is verholpen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijk bericht 26-11-2020 13:15 uur — Engineers constateren dat er momenteel geen infra […]

  • Storing Eurofiber regio Zaandam
    on 26 november 2020 at 09:15

    — Afmelding 26-11-2020 21:40 — Onze leverancier meldt dat de kabel is hersteld. We sluiten hierbij de melding. — Update 26-11-2020 17:00 — Herstel duurt langer dan verwacht. Er moet een nieuwe kabel aangelegd worden. We houden u op de…Read more ›

Kunnen wij je helpen?

Voor al je technische vragen, neem je contact op met onze Servicedesk.