Support

Hoe helpen wij jou?

Na contact met onze Servicedesk, wordt er een ticket voor je aangemaakt. Bekijk ons Werkproces om te zien hoe wij jouw ticket verwerken.

Actuele Storingen

  • Performance Issues na Release 23 Upgrade
    on 19 januari 2021 at 08:14

    Engineers constateren en ontvangen meldingen over problemen wanneer er problemen zijn na Release 23 upgrades. Hieronder vind je eventuele problemen en melden we de getroffen dienst, impact, eventuele workarounds en een actuele status. 22-01-2021 SP.voipit.nl […]

  • Beheerportal en IRMA
    on 18 januari 2021 at 13:46

    — Afmelding 18-1-2021 18:05 — Portalen zijn volledig hersteld. Hierbij wordt de melding gesloten. — Update 18-1-2021 15:10 — Engineers constateren ook herstel van de Beheerportal. De bereikbaarheid van de beheerportal en IRMA worden actief gemonitord. […]

  • mShield Redundant
    on 18 januari 2021 at 13:43

    — Afmelding 18-1-2021 18:10 — Engineers bevestigen volledig herstel van de dienstverlening. Hierbij wordt de melding gesloten. — Update 18-1-2021 15:00 — Engineers constateren herstel in de dienstverlening. Actieve monitoring vindt plaats. — […]

  • Storing DSLAM regio Eindhoven
    on 18 januari 2021 at 09:49

    — Afmelding 18-01-2020 14:00 — De storing is verholpen. De diensten werken weer. — Oorspronkelijke melding 18-01-2020 10:00 — KPN meldt een verstoring aan haar netwerk. De verstoring betreft een DSLAM in de regio Eindhoven. Engineers zijn aangestuurd […]

Kunnen wij je helpen?

Voor al je technische vragen, neem je contact op met onze Servicedesk.