Een efficiënte, maar vooral juiste afhandeling

Met onze eigen ontwikkelde tools, kunnen de medewerkers van onze Servicedesk niet alleen snel reageren op je vraag, 
maar kunnen we onze service ook zo efficiënt mogelijk uitvoeren.

Er blijft nooit een vraag onbeantwoord, en dat werkt als volgt;

Aanmelden Merk je dat iets even tegen werkt? Noteer alles wat je merkt nauwkeurig, daarna meld je jouw verzoek voor support via ons e-mailadres of telefoonnummer.
Bevestigen Je krijgt een bevestiging per mail zodat je zeker weet dat je vraag is vastgelegd. Vragen van medewerkers worden, indien je dat wenst, ook aan jou bevestigd.
Classificatie Je vraag wordt zo snel mogelijk geclassificeerd; je ontvangt een bericht met daarin de uiterlijke reactietijd.
In behandeling Zodra je vraag of opmerking in behandeling wordt genomen ontvang je daar een bericht van.
Sluiting Bij het sluiten van de supportvraag ontvang je een laatste bericht, met daarin een duidelijke toelichting over wat we hebben gedaan om je te helpen.

Kunnen wij je helpen?

Neem contact op voor al je vragen over ons Werkproces.