AntiVirus & EDR 2 Vragen
  • Wat is EDR?

    EDR is een afkorting voor Endpoint Detection & Response.

    Meer weten, kijk dan hier.

  • Wat is AntiVirus?

    AntiVirus is een standaard onderdeel van onze dienstverlening. AntiVirus beschermt je tegen Ransomware, Malware en virussen.

    Wil je weten hoe Compatible daar mee omgaat, lees dan hier verder.

AVG 6 Vragen
  • Wat is de AVG?

    AVG staat voor Algemene Verordening Gegevensbescherming.
    In Europa en internationaal spreken we over de GDPR. GDPR staat voor de General Data Protection Regulation.

    Meer weten over de AVG? Klik dan hier.

  • Geldt de AVG ook voor mijn organisatie?

    Ja, zonder twijfel! Meer weten, lees ons uitgebreide artikel hier.

  • Wat is een verwerkingsovereenkomst?

    In deze overeenkomst ligt precies vast hoe wij met persoonsgegevens omgaan. Wij verzamelen niet actief persoonsgegevens van onze klanten, maar vanuit onze rol als dienstverlener hebben wij vaak onbeperkt toegang tot persoonsgegevens welke ons vaak onbewust worden toevertrouwd.

    Inmiddels hebben al onze klanten een verwerkingsovereenkomst ontvangen.

    Meer weten, lees ons uitgebreide artikel hier.

  • Wat is de GDPR?

    In Nederland spreekt men over de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
    In Europa en internationaal spreken we over de GDPR. GDPR staat voor de General Data Protection Regulation.

  • Wat is een datalek en moet ik dit melden?

    Ja, er geldt een meldingsplicht. Je moet een eventueel datalek melden binnen 72 uur na ontdekking bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Ook als je twijfelt is het verstandig om te melden, je kunt de melding later altijd intrekken indien duidelijk is dat er toch geen datalek was. Melden doe je hier.

    Voorbeelden van een datalek zijn o.a.:

    • Als er persoonsgegevens verloren zijn gegaan
    • Als er een aanzienlijke kans is dat deze persoonsgegevens verloren zijn gegaan
    • Als onrechtmatige verwerking van de persoonsgegevens redelijkerwijs niet is uit te sluiten

    Voor meer informatie over de AVG, klik hier.

  • Wat is een beveiligingslek en moet ik dit melden?

    Een beveiligingslek hoeft niet gemeld te worden. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen een beveiligingslek en de eventuele daaruit voortvloeiden datalek;

    Voorbeelden van een beveiligingslek zijn o.a.

    • Hacking
    • Ransomware
    • ‘Verkeerde’ e-mails
    • Brand datacenter
    • Verlies wachtwoorden

    Voor meer informatie over de AVG, klik hier.

Back-ups 3 Vragen
Bereikbaarheid 2 Vragen
  • Is Compatible 24×7 bereikbaar?

    Ja, als je een overeenkomst hebt voor 24×7, kun je ons voor calamiteiten ook bereiken na 17:00 uur en in het weekend. 

  • Op welke tijden kan ik Compatible bereiken?

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van van maandag t/m vrijdag, van 8:30 tot 17:00.

    Indien je beschikt je over een 24×7 contract, kun je ook na sluitingstijd contact opnemen via onze 24×7 hulplijn.

Bestellingen 6 Vragen
Beveiliging 10 Vragen
  • Hoe controleer je een link op juistheid en/of veiligheid?

    Het is heel belangrijk om altijd de te volgen link te controleren op juistheid door er met de muis boven te blijven hangen:

    WeTransfer voorbeeld

    In dit voorbeeld verwijst de url naar oweoipor.tk en niet naar wetransfer.com.

  • Hoe vaak worden mijn gegevens op mijn servers geback-upt?
    Als je deze dienst afneemt wordt je data ten minste 1 keer per dag buiten je kantoor veilig in de cloud opgeslagen.
  • Wat kost het herstellen van gegevens uit mijn back-up?

    Het herstellen van gegevens uit de back-ups is inbegrepen in de kosten van de back-up dienst. 

  • Slaat Compatible het wachtwoord van mijn account op?

    Nee, Compatible slaat geen wachtwoorden van gebruikersaccounts op, wij kunnen het alleen resetten.

  • Wat is EDR?

    EDR is een afkorting voor Endpoint Detection & Response.

    Meer weten, kijk dan hier.

  • Wat is AntiVirus?

    AntiVirus is een standaard onderdeel van onze dienstverlening. AntiVirus beschermt je tegen Ransomware, Malware en virussen.

    Wil je weten hoe Compatible daar mee omgaat, lees dan hier verder.

  • Voert Compatible oude computers/harddisks af?

    Ja, daar hebben wij een proces voor:

    1. Datadragers worden uit de apparatuur verwijderd
    2. Datadragers worden geregistreerd middels het serienummer
    3. Datadragers worden in quarantaine gelegd voor 3 maanden
  • Wat is een datalek en moet ik dit melden?

    Ja, er geldt een meldingsplicht. Je moet een eventueel datalek melden binnen 72 uur na ontdekking bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Ook als je twijfelt is het verstandig om te melden, je kunt de melding later altijd intrekken indien duidelijk is dat er toch geen datalek was. Melden doe je hier.

    Voorbeelden van een datalek zijn o.a.:

    • Als er persoonsgegevens verloren zijn gegaan
    • Als er een aanzienlijke kans is dat deze persoonsgegevens verloren zijn gegaan
    • Als onrechtmatige verwerking van de persoonsgegevens redelijkerwijs niet is uit te sluiten

    Voor meer informatie over de AVG, klik hier.

  • Wat is een beveiligingslek en moet ik dit melden?

    Een beveiligingslek hoeft niet gemeld te worden. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen een beveiligingslek en de eventuele daaruit voortvloeiden datalek;

    Voorbeelden van een beveiligingslek zijn o.a.

    • Hacking
    • Ransomware
    • ‘Verkeerde’ e-mails
    • Brand datacenter
    • Verlies wachtwoorden

    Voor meer informatie over de AVG, klik hier.

  • Hoe vaak worden mijn gegevens van Microsoft 365 geback-upt?

    Als je deze dienst afneemt, wordt je data ten minste 1 keer per dag buiten je Microsoft 365 omgeving veilig opgeslagen. Dit noemen we ook wel cloud-to-cloud backup.

Compatible 23 Vragen
  • Zijn de gegevens die Compatible over mij vastlegt veilig?

    Ja, alle gegevens worden met de grootst mogelijke zorg beveiligd. Alle data wordt versleuteld opgeslagen en is ten minste met 2FA beveiligd. 

  • Is Compatible aangesloten bij ICTWaarborg

    Ja, wij zijn aangesloten bij ICTWaarborg, klik hier voor de status van ons lidmaatschap. 

  • Is Compatible 24×7 bereikbaar?

    Ja, als je een overeenkomst hebt voor 24×7, kun je ons voor calamiteiten ook bereiken na 17:00 uur en in het weekend. 

  • Is Compatible een Managed Services Provider (MSP)?

    Ja, Compatible is een MSP. Compatible levert volledig beheerde diensten. De diensten worden meestal per apparaat of per gebruiker in rekening gebracht.  

  • Slaat Compatible het wachtwoord van mijn account op?

    Nee, Compatible slaat geen wachtwoorden van gebruikersaccounts op, wij kunnen het alleen resetten.

  • Waar kan ik terecht met vragen over een factuur van Compatible?

    Vragen kun je stellen via accounting@compatible.nl of via telefoonnummer 035-6281414 (keuze menu 2 / administratie).

  • Wat is de betalingstermijn van een factuur die ik van Compatible heb ontvangen?

    De betalingstermijn bedraagt 14 dagen na factuurdatum.

  • Geldt de AVG ook voor mijn organisatie?

    Ja, zonder twijfel! Meer weten, lees ons uitgebreide artikel hier.

  • Welke zekerheid bied het lidmaatschap van Compatible bij ICTWaarborg?

    Compatible is een ICTWaarborg gecertificeerd deelnemer – voor de vakgroep Automatiseerder. De naam ICTWaarborg staat niet voor niets, de 7 zekerheden:

    1. Betrouwbaarheid
    2. Geschilbehandeling
    3. Algemene voorwaarden op maat
    4. Overname van aansprakelijkheid
    5. Waarborg nakoming garantieverplichtingen
    6. Nakoming gemaakte afspraken bij faillissement
    7. Zekerheid bij einde bedrijf

    Een uitgebreide toelichting over deze 7 zekerheden en verdere informatie, bekijk onze Algemene Voorwaarden pagina.

  • Wat is de AVG?

    AVG staat voor Algemene Verordening Gegevensbescherming.
    In Europa en internationaal spreken we over de GDPR. GDPR staat voor de General Data Protection Regulation.

    Meer weten over de AVG? Klik dan hier.

  • Wat is een verwerkingsovereenkomst?

    In deze overeenkomst ligt precies vast hoe wij met persoonsgegevens omgaan. Wij verzamelen niet actief persoonsgegevens van onze klanten, maar vanuit onze rol als dienstverlener hebben wij vaak onbeperkt toegang tot persoonsgegevens welke ons vaak onbewust worden toevertrouwd.

    Inmiddels hebben al onze klanten een verwerkingsovereenkomst ontvangen.

    Meer weten, lees ons uitgebreide artikel hier.

  • Wat is de GDPR?

    In Nederland spreekt men over de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
    In Europa en internationaal spreken we over de GDPR. GDPR staat voor de General Data Protection Regulation.

  • Op welke tijden kan ik Compatible bereiken?

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van van maandag t/m vrijdag, van 8:30 tot 17:00.

    Indien je beschikt je over een 24×7 contract, kun je ook na sluitingstijd contact opnemen via onze 24×7 hulplijn.

  • Voert Compatible oude computers/harddisks af?

    Ja, daar hebben wij een proces voor:

    1. Datadragers worden uit de apparatuur verwijderd
    2. Datadragers worden geregistreerd middels het serienummer
    3. Datadragers worden in quarantaine gelegd voor 3 maanden
  • Wat is een datalek en moet ik dit melden?

    Ja, er geldt een meldingsplicht. Je moet een eventueel datalek melden binnen 72 uur na ontdekking bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Ook als je twijfelt is het verstandig om te melden, je kunt de melding later altijd intrekken indien duidelijk is dat er toch geen datalek was. Melden doe je hier.

    Voorbeelden van een datalek zijn o.a.:

    • Als er persoonsgegevens verloren zijn gegaan
    • Als er een aanzienlijke kans is dat deze persoonsgegevens verloren zijn gegaan
    • Als onrechtmatige verwerking van de persoonsgegevens redelijkerwijs niet is uit te sluiten

    Voor meer informatie over de AVG, klik hier.

  • Kan ik een domeinnaam registreren bij Compatible?

    Ja, dat kan! Deze kan je snel en eenvoudig bij ons aanvragen of naar ons toe laten verhuizen.
    Wil je het nieuwe domein door laten linken naar jouw bestaande website, of laten landen op jouw Social Media pagina? Ook dat kan.

  • Kan ik mijn website laten hosten bij Compatible?

    Ja, dat kan! Compatible beheert een eigen op Linux gebaseerd web-hostingplatform. Op dit platform hosten we vele websites; van kleine “visitekaartjes”, drukbezochte webshops, tot ingewikkelde applicaties. Wij bieden verschillende hosting-pakketten, passend bij jouw gebruik.

  • Wat houdt een Private Cloud dienst precies in?

    Bij een Private Cloud wordt jouw data gehost op één server. Deze server kan of bij jou op kantoor staan of in een datacenter. In een Private Cloud is er een hele server toegewijd aan jouw data, vandaar dat dit ook ook wel een Dedicated Cloud Storage noemt.

    Er zijn veel snelheidsvoordelen, maar de kosten kunnen wel duurder uitvallen. Het is dus een overweging of jouw bedrijfsvisie past bij een Private of Public server. 

  • Wat is een beveiligingslek en moet ik dit melden?

    Een beveiligingslek hoeft niet gemeld te worden. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen een beveiligingslek en de eventuele daaruit voortvloeiden datalek;

    Voorbeelden van een beveiligingslek zijn o.a.

    • Hacking
    • Ransomware
    • ‘Verkeerde’ e-mails
    • Brand datacenter
    • Verlies wachtwoorden

    Voor meer informatie over de AVG, klik hier.

  • Wat is het voordeel als ik mijn domeinnamen verhuis naar Compatible?

    Jouw domeinen & hosting op één centrale plek, heeft voor onze klanten het grote voordeel dat wij direct toegang hebben, zonder tussenkomst van derden, tot alle instellingen van een domein. Zo kunnen we snel handelen bij wijzigingen in IP adressen, het routeren van e-mail en het beschikbaar maken van subdomeinen.

    Doordat we niet afhankelijk zijn van derden kunnen we alle problemen snel oplossen.

  • Welke soorten clouddiensten biedt Compatible en wat is het verschil?

    Wij bieden de volgende 4 verschillende clouddiensten:

    On Premise: Bij een On Premise server worden alle bestanden op een lokale server gehost. Deze server wordt dan bij jou intern geplaatst. Deze server maakt los geen verbinding met de buitenwereld. Op deze server staan alle applicaties, bestanden en back-ups.  De devices maken afzonderlijk verbinding met het internet. 

    Cloud (Public): Bij een Public clouddienst, worden bestanden, applicaties en back-ups gehost op verschillende aparte providers. Je devices maken via het internet verbinding met deze clouds. Deze clouds zijn gedeeld met andere bedrijven waardoor ze goedkoper kunnen uitvallen.

    Cloud (Private): Bij een Private clouddienst, worden bestanden, applicaties en back-ups gehost op één dedicated cloud. Je devices maken via het internet verbinding met deze cloud. Deze cloud is geheel voor jouw bedrijf ingericht, waardoor ze hogere snelheden kunnen behalen dan bij een public cloud, maar er wel een grotere investering nodig is.

    Hybrid: Bij een Hybrid clouddienst, worden bestanden applicaties en back-ups gehost op zowel een lokale server als op één of meerdere clouds. Bestanden die bijvoorbeeld vaak worden aangeroepen, worden lokaal opgeslagen, zodat de volle internetlijn niet wordt uitgeput.

  • Wat houdt een Public Cloud dienst precies in?

    Bij een Public Cloud wordt jouw server ingericht op gedeelde hardware. De schaal waarop dit gebeurt brengt een groter kostenvoordelen met zich mee. Uiteraard is er veel aandacht besteed aan de stabiliteit en beschikbaarheid van deze cloud platforms. Deze Public Cloud staat ook wel bekend als PaaS (Platform as a Service).

    Voordelen Public Cloud:

    • Geen investering in hardware 
    • Lagere kosten, resources worden met anderen gedeeld 
    • Snel inzetbaar en in te richten
    • Schaalbaar, eenvoudig meegroeien of krimpen met jouw behoefte

    Voorbeelden van Public Clouds:

    • Microsoft Azure
    • Amazon Web Services
    • Softlayer (IBM)
  • Wat houdt een Hybrid clouddienst precies in?

    Naast dat we steeds meer op locatie aanwezige hard- en software verbinden met clouddiensten, verbinden we ook steeds meer private hardware met publiek toegankelijke clouddiensten. We merken dat er steeds meer devices en netwerken aan elkaar verbonden kunnen worden, dit is de voorgang van de Internet of Things (IoT), waarbij we nog efficiënter met onze tools kunnen werken, omdat deze met elkaar kunnen communiceren. We vinden deze ontwikkeling een leuke uitdaging en we geloven dat Hybrid nu al kan bijdragen aan het versoepelen van bedrijfsprocessen.

Dienstverlening 15 Vragen
  • Zijn de gegevens die Compatible over mij vastlegt veilig?

    Ja, alle gegevens worden met de grootst mogelijke zorg beveiligd. Alle data wordt versleuteld opgeslagen en is ten minste met 2FA beveiligd. 

  • Is Compatible aangesloten bij ICTWaarborg

    Ja, wij zijn aangesloten bij ICTWaarborg, klik hier voor de status van ons lidmaatschap. 

  • Is Compatible een Managed Services Provider (MSP)?

    Ja, Compatible is een MSP. Compatible levert volledig beheerde diensten. De diensten worden meestal per apparaat of per gebruiker in rekening gebracht.  

  • Slaat Compatible het wachtwoord van mijn account op?

    Nee, Compatible slaat geen wachtwoorden van gebruikersaccounts op, wij kunnen het alleen resetten.

  • Waar kan ik terecht met vragen over een factuur van Compatible?

    Vragen kun je stellen via accounting@compatible.nl of via telefoonnummer 035-6281414 (keuze menu 2 / administratie).

  • Wat is de betalingstermijn van een factuur die ik van Compatible heb ontvangen?

    De betalingstermijn bedraagt 14 dagen na factuurdatum.

  • Voert Compatible oude computers/harddisks af?

    Ja, daar hebben wij een proces voor:

    1. Datadragers worden uit de apparatuur verwijderd
    2. Datadragers worden geregistreerd middels het serienummer
    3. Datadragers worden in quarantaine gelegd voor 3 maanden
  • Kan ik een domeinnaam registreren bij Compatible?

    Ja, dat kan! Deze kan je snel en eenvoudig bij ons aanvragen of naar ons toe laten verhuizen.
    Wil je het nieuwe domein door laten linken naar jouw bestaande website, of laten landen op jouw Social Media pagina? Ook dat kan.

  • Kan ik mijn website laten hosten bij Compatible?

    Ja, dat kan! Compatible beheert een eigen op Linux gebaseerd web-hostingplatform. Op dit platform hosten we vele websites; van kleine “visitekaartjes”, drukbezochte webshops, tot ingewikkelde applicaties. Wij bieden verschillende hosting-pakketten, passend bij jouw gebruik.

  • Wat houdt een Private Cloud dienst precies in?

    Bij een Private Cloud wordt jouw data gehost op één server. Deze server kan of bij jou op kantoor staan of in een datacenter. In een Private Cloud is er een hele server toegewijd aan jouw data, vandaar dat dit ook ook wel een Dedicated Cloud Storage noemt.

    Er zijn veel snelheidsvoordelen, maar de kosten kunnen wel duurder uitvallen. Het is dus een overweging of jouw bedrijfsvisie past bij een Private of Public server. 

  • Welke zekerheid bied het lidmaatschap van Compatible bij ICTWaarborg?

    Compatible is een ICTWaarborg gecertificeerd deelnemer – voor de vakgroep Automatiseerder. De naam ICTWaarborg staat niet voor niets, de 7 zekerheden:

    1. Betrouwbaarheid
    2. Geschilbehandeling
    3. Algemene voorwaarden op maat
    4. Overname van aansprakelijkheid
    5. Waarborg nakoming garantieverplichtingen
    6. Nakoming gemaakte afspraken bij faillissement
    7. Zekerheid bij einde bedrijf

    Een uitgebreide toelichting over deze 7 zekerheden en verdere informatie, bekijk onze Algemene Voorwaarden pagina.

  • Wat is het voordeel als ik mijn domeinnamen verhuis naar Compatible?

    Jouw domeinen & hosting op één centrale plek, heeft voor onze klanten het grote voordeel dat wij direct toegang hebben, zonder tussenkomst van derden, tot alle instellingen van een domein. Zo kunnen we snel handelen bij wijzigingen in IP adressen, het routeren van e-mail en het beschikbaar maken van subdomeinen.

    Doordat we niet afhankelijk zijn van derden kunnen we alle problemen snel oplossen.

  • Welke soorten clouddiensten biedt Compatible en wat is het verschil?

    Wij bieden de volgende 4 verschillende clouddiensten:

    On Premise: Bij een On Premise server worden alle bestanden op een lokale server gehost. Deze server wordt dan bij jou intern geplaatst. Deze server maakt los geen verbinding met de buitenwereld. Op deze server staan alle applicaties, bestanden en back-ups.  De devices maken afzonderlijk verbinding met het internet. 

    Cloud (Public): Bij een Public clouddienst, worden bestanden, applicaties en back-ups gehost op verschillende aparte providers. Je devices maken via het internet verbinding met deze clouds. Deze clouds zijn gedeeld met andere bedrijven waardoor ze goedkoper kunnen uitvallen.

    Cloud (Private): Bij een Private clouddienst, worden bestanden, applicaties en back-ups gehost op één dedicated cloud. Je devices maken via het internet verbinding met deze cloud. Deze cloud is geheel voor jouw bedrijf ingericht, waardoor ze hogere snelheden kunnen behalen dan bij een public cloud, maar er wel een grotere investering nodig is.

    Hybrid: Bij een Hybrid clouddienst, worden bestanden applicaties en back-ups gehost op zowel een lokale server als op één of meerdere clouds. Bestanden die bijvoorbeeld vaak worden aangeroepen, worden lokaal opgeslagen, zodat de volle internetlijn niet wordt uitgeput.

  • Wat houdt een Public Cloud dienst precies in?

    Bij een Public Cloud wordt jouw server ingericht op gedeelde hardware. De schaal waarop dit gebeurt brengt een groter kostenvoordelen met zich mee. Uiteraard is er veel aandacht besteed aan de stabiliteit en beschikbaarheid van deze cloud platforms. Deze Public Cloud staat ook wel bekend als PaaS (Platform as a Service).

    Voordelen Public Cloud:

    • Geen investering in hardware 
    • Lagere kosten, resources worden met anderen gedeeld 
    • Snel inzetbaar en in te richten
    • Schaalbaar, eenvoudig meegroeien of krimpen met jouw behoefte

    Voorbeelden van Public Clouds:

    • Microsoft Azure
    • Amazon Web Services
    • Softlayer (IBM)
  • Wat houdt een Hybrid clouddienst precies in?

    Naast dat we steeds meer op locatie aanwezige hard- en software verbinden met clouddiensten, verbinden we ook steeds meer private hardware met publiek toegankelijke clouddiensten. We merken dat er steeds meer devices en netwerken aan elkaar verbonden kunnen worden, dit is de voorgang van de Internet of Things (IoT), waarbij we nog efficiënter met onze tools kunnen werken, omdat deze met elkaar kunnen communiceren. We vinden deze ontwikkeling een leuke uitdaging en we geloven dat Hybrid nu al kan bijdragen aan het versoepelen van bedrijfsprocessen.

Garantie 4 Vragen
General 5 Vragen
  • How fast can I charge?

    Charging rate is primarily determined by what you’re plugged in to. A Tesla Supercharger charges up to 170 miles in just 30 minutes while the Tesla Wall Connector charges up to 58 miles per hour. For average charging rates of other options, check out the charging page on tesla.com.

    There are several other factors that affect charging rate: amount of power available from the charge source, extremely cold temperatures, and current state of charge (a nearly empty battery charges faster than a battery that is almost full).
  • Why is my Supercharger charging slowly?

    There are a few factors that affect charging rate at a Supercharger. First, charging your battery from 10% to 80% is quick while charging from 80% to 100% doubles the charge time because the car must reduce current to “top off.” Second, extremely low ambient temperatures and extreme battery pack temperatures lead to slower charging rates. Third, sharing a Supercharger (i.e. two cars plugged in to 1A and 1B) can slightly reduce the charging rate of one or both of the cars. For more information about Supercharger, visit the Supercharger page on tesla.com.

  • Should I leave my Tesla plugged in while I’m on a trip?

    Tesla recommends keeping your car plugged in while you’re away on trips to ensure you return to a full battery. When not plugged in, the range slightly reduces each day.

  • What does Range Mode do?

    Range Mode saves power by automatically limiting the amount of power the climate control system uses to maintain the temperature of the battery and the interior cabin. You can turn on this setting by tapping Controls > Driving > Range Mode.

  • How can I find nearby charging locations?

    The most convenient way to find nearby Superchargers, Destination Chargers, and other locations you’ve charged at before is by using the Navigation App on the touchscreen (tap the lightning bolt icon). There are also a variety of 3rd party smartphone apps you can download to locate charging options near you.

Hardware 5 Vragen
  • Wat is een Laptop Docking Station?

    Met Laptop Docking Station verander je je laptop/ultrabook in een krachtig werkstation.

    Docking Stations vergroten de productiviteit van een werkstation, zonder de mobiliteit van een laptop/ultrabook op te offeren. Met één enkele kabel kan je je laptop eenvoudig aansluiten op meerdere beeldschermen, gigabit Ethernet en alle je andere randapparatuur.

    Klik hier voor meer informatie.

  • Kan ik bij Compatible ook hardware en bijbehorende accessoires bestellen?

    Ja, wij leveren ook hardware aan onze relaties. Denk daarbij aan laptops, ultrabooks, desktops, werkstations, beeldschermen, docking-stations, netwerkswitches, draadloos netwerk apparatuur (wifi) etc.

    Klik hier voor meer informatie.

  • Kan ik bij Compatible ook hardware accessoires bestellen?

    Ja, wij leveren ook hardware accessoires en randapparatuur aan onze relaties. Denk daarbij aan monitoren, barcodelezers, ergonomische producten, (draadloze) toetsenborden, (draadloze) muizen, (draadloze) VoIP headsets etc.

  • Voert Compatible oude computers/harddisks af?

    Ja, daar hebben wij een proces voor:

    1. Datadragers worden uit de apparatuur verwijderd
    2. Datadragers worden geregistreerd middels het serienummer
    3. Datadragers worden in quarantaine gelegd voor 3 maanden
  • Kan ik bij Compatible ook printers en MFP’s bestellen?

    Ja, wij leveren ook printers en MFP’s. Zoals Laserjet, inkjet en PageWide printers en Multifunction Laserjet, inkjet en PageWide printers & scanners.

    Voor industriële magazijnen leveren wij ook Zebra label & thermische printers.

    Printservice en ondersteuning hoort hier ook bij.

    Klik hier voor meer informatie.

Microsoft 28 Vragen
Microsoft 365 26 Vragen
Mobiele telefonie 4 Vragen
Teams 5 Vragen
Technical 5 Vragen
  • How do I turn off my car?

    You can turn off the car either by simply putting the car in Park, exiting the vehicle, and closing the door behind you, or by tapping Controls > E-Brake & Power Off > Power Off.

  • How does Automatic Emergency Braking work?

    If your car is equipped with Autopilot hardware, Automatic Emergency Braking automatically applies full braking in situations where a collision is considered imminent by the forward looking camera and the radar sensor. It is the driver’s responsibility to drive safely and remain in control of the vehicle at all times. Never depend on Automatic Emergency Braking to avoid or reduce the impact of a collision. To cancel Automatic Emergency Braking while it is engaged, press on either the accelerator or the brake pedal.

  • My charging connector is stuck in the charge port. What do I do?

    Unlock the car before attempting to remove the connector. When your car is plugged in and locked, the connector locks into the charge port and the indicator light around the charge port turns off.

  • Why do my rated miles drop faster than mile for mile?

    Rated Range calculates your estimated range with a fixed formula based on existing energy in the battery and average energy consumed per mile. There are a few factors that could cause the rated miles to drop faster than mile for mile, i.e. driving style, wheel size, and ambient temperature.

  • How do I use Autopilot?

    To learn about driving with Autopilot, view the following instructional videos: Enhance your commute with Autopilot, Autopark, Autosteer, Auto Lane Change, and Summon. For thorough instructions, Tesla encourages all new owners to review the Driver Assistance section in the Owner’s Manual.

    Also, check this video:

Telefonie 8 Vragen
VAMO 2 Vragen
VoIP 4 Vragen
Voorrijkosten 2 Vragen
Windows 10 2 Vragen
Windows 7 2 Vragen
Er is geen veelgestelde vraag die aan deze criteria voldoet. Neem contact op voor je vraag.