Een strippenkaart in de IT is passé!

26 oktober 2020
Geschatte leestijd: 1 min

Het klinkt zo aantrekkelijk. Je koopt een strippenkaart bij je IT dienstverlener waarna je met korting op het standaard uurtarief gebruik kunt maken van de diensten. Dat scheelt een hoop geld, toch? Nee dus! In deze blog vertellen wij jou precies waarom wij pleiten voor het afschaffen van de strippenkaart in de IT.

Het grootste probleem van de strippenkaart is dat het over het algemeen volledig onduidelijk is waar je precies voor betaalt en hoe ver je er mee kunt ‘reizen’. De ene keer ben je één strip kwijt als je aanklopt bij je IT-dienstverlener en de andere keer kost het je drie strippen. Voor je het weet, is je strippenkaart op en ben je gedwongen weer een nieuwe aan te schaffen.

Je herkent vast wel dat frustrerende moment dat je vroeger met de tram ergens naar toe ging en je kwam net dat ene stripje tekort… Balen, moest je toch weer een nieuwe kaart kopen!

All-in IT: Onbeperkt ‘reizen’

Laat je niet voor de gek houden. Feitelijk is de strippenkaart gewoon een vooraf betaald uurtje-factuurtje. Er gaat een volledig verkeerde stimulans van uit. De IT-dienstverlener heeft er immers baat bij om zo veel mogelijk strippen te gebruiken als er een probleem is.

Wat is dan het alternatief? Het all-in tarief, waar wij zelf ook mee werken. Je betaalt een vast bedrag per maand per gebruiker en daarvoor kun je onbeperkt een beroep doen op je IT-bedrijf. Jij weet precies waar je aan toe bent. En je IT-bedrijf wordt aangespoord om vooral zijn uiterste beste te doen, voor hem is het immers voordeliger als er zo min mogelijk problemen zijn. Onze medewerkers doen achter de schermen dan ook heel veel werk om er op toe te zien dat je ons niet hoeft te bellen. Daarmee zijn we niet reactief bezig maar proactief.

Ga met ons de strijd aan tegen de strippenkaart in de IT. Je moet het gewoon niet willen! Kies dus vooral voor een IT-dienstverlener die er net als wij niet in gelooft. Of beter nog: Kies voor ons.