Cloud Control – vanaf nu zit jij zelf aan de knoppen
Cloud Control – vanaf nu zit jij zelf aan de knoppen
Cloud Control is nu live
We hebben de afgelopen maanden hard gebouwd aan Cloud Control.
Cloud Control is ons antwoord op de roep naar meer digitale zelfredzaamheid; 24×7 Inzicht in & Controle over jouw IT.
We maken eenvoudige IT beheerstaken 24×7 makkelijk en bereikbaar voor jou.
Het ontwikkelen van software is een doorlopend proces. We hebben het volgende direct beschikbaar gemaakt:
Inzicht
• Gebruikers
• Groepen
• Cloud Abonnementen
• Alle Tickets
• Actieve diensten
• Facturen
Controle
• Gebruikersgegevens aanpassen
• Groepslidmaatschappen aanpassen
• Gebruikers uit- en inschakelen
• Tickets beheren
Acties
• Contracten bevestigen
• Beveiligde berichten bekijken
Wat kan ik binnenkort verwachten van Cloud Control?
Wij hebben geweldige ideeën over de functies die we willen toevoegen. We zijn ook heel benieuwd naar wat jij graag zou willen zien in Cloud Control, laat het ons alsjeblieft weten via het feedback formulier.
Hier werken we op dit moment hard aan!
Inzicht
• Alle Back-ups
Controle
• Wachtwoord reset
• Gebruikers aanmaken en verwijderen
• Tickets aanmaken
Eigen Interne Servicedesk
We geven je nog meer controle over serviceverzoeken. We gaan serviceverzoeken beter routeren zodat jij onnodige acties kunt onderscheppen en serviceverzoeken kunt verrijken met relevante informatie of acties intern zelf afhandelt.
Cloud Control is volledig geoptimaliseerd voor mobiel & desktop gebruik!
Wat verandert er voor mij?
Het belangrijkste dat je zult merken is dat wij je steeds vaker gaan doorverwijzen naar Cloud Control voor het afhandelen van taken. Vanaf dinsdag 13 oktober 2020 zullen onze servicemails een totaal nieuwe look hebben. Je krijgt dan veel beter inzicht in hoe ver we zijn met het behandelen van je serviceverzoek. Ook verwijzen we je in elke servicemail naar https://portal.cloudcontrol.nl. We zouden heel graag zien dat je via Cloud Control met ons communiceert over de lopende serviceverzoeken.
Ben je beslissingsbevoegd voor je organisatie, dan kun je vanaf 13 oktober ook inloggen op https://portal.cloudcontrol.nl met je Microsoft Office 365 e-mail adres en bijbehorend wachtwoord. Je hoeft je niet te registreren, het platform kent je al en laat je toe tot waar je vanuit jouw rol toegang toe hebt.
Ben je niet beslissingsbevoegd dan kun je ook inloggen, je kunt dan enkel jouw eigen tickets zien.
Kan ik inloggen als ik geen Microsoft Office 365 e-mail adres heb?
Voor het aanmelden hebben wij gekozen om je identiteit door Microsoft te laten bevestigen. Heb je geen zakelijk Microsoft account dan kun je helaas niet inloggen. Je kunt wel communiceren over je ticket via de Cloud Control portal, maar alle andere functies zullen niet beschikbaar zijn.
Uiteraard kunnen we je heel eenvoudig van een Microsoft account voorzien om in te loggen, neem dan even contact met ons op.
Heb je vragen of ideeën, wij staan voor je klaar.