Microsoft 365 vergaderruimte & apparatuur + planningsassistent

Je bent nu hier:
Geschatte leestijd: 1 min
In dit artikel lees je over:

Een dubbel geboekte vergaderruimte of die beamer die jij nodig hebt blijkt net door iemand anders meegenomen te zijn. Heel onhandig.

Is daar een elegante oplossing voor?
Wat kost die oplossing?
Hoe werkt het?

De antwoorden op deze vragen; Ja, niets & heel eenvoudig!

Het is vrijwel zeker dat je deze mogelijkheid eigenlijk al hebt.
Ben je namelijk gebruiker van Microsoft 365 of Outlook met een Exchange Server, dan is het slechts een kwestie van instellen.

Hier zijn geen extra kosten aan verbonden, het is een functionaliteit die al vele jaren onderdeel is van de software die je dagelijks gebruikt.

Hoe het precies werkt, leggen we je graag uit in deze video.

We laten je zien hoe je makkelijk vergaderruimtes en apparatuur kunt plannen met de planningsassistent. In zowel de Outlook web app, als in de vertrouwde Outlook omgeving op je werkstation.

Video uitleg

Tags:
Was dit artikel behulpzaam?
Dislike 0 0 van de 0 vonden dit artikel nuttig
Artikel weergave: 28